Suita software Microsoft Office permite angajatilor sa lucreze mai eficient pentru a finaliza la timp sarcinile zilnice si implicit pentru a contribui la atingerea obiectivelor companiei. Migrarea la noile versiuni MS Office, cu siguranta, va avea un impact asupra organizatiei si a procesului de munca. Asigurati-va totusi ca acest impact este unul pozitiv!
Despre programul de asistenta
Cu toate ca pentru incepatori noile versiuni de MS Office sunt mult mai intuitive, se invata mai usor si conduc la rezultate imbunatatite, angajatii care sunt deja familiarizati cu MS Office vor experimenta initial o scadere dramatica a productivitatii la locul de munca datorita diferentelor semnificative introduse in noile versiuni Office 2010/2013/2016.
Ca efect imediat putem nota cresterea frustrarii angajatilor si supraincarcarea departamentului de IT cu task-uri de tip “Helpdesk” precum si solicitari “urgente”de training pentru noile versiuni.
Pentru a profita de avantajele oferite de MS Office 2010/2013/2016 si pentru a elimina impactul “negativ” asociat migrarii la noile versiuni, compania dumneavoastra are nevoie de asistenta pentru mentinerea eficientei si productivitatii la locul de munca.
In ultimii 8 ani, ca furnizor de training specializat pe pachetul MS Office am dezvoltat un program de asistenta pentru migrarea la versiunile MS Office 2010/2013/2016, bazat pe productivitate si rezolvarea problemelor specific intampinate de angajati in munca de zi cu zi.
Programul de asistenta si training pentru migrare la noile versiuni Office 2010/2013/2016 este conceput specific pentru crearea unei adoptii rapide in randul utilizatorilor programelor MS Office, imbunatatirea productivitatii la locul de munca si scaderea impactului negativ asociat cu cresterea volumului activitatilor de helpdesk.
Aveti astfel ocazia sa maximizati ROI-ul asociat cu proiectul de migrare si sa scurtati timpul de generare al rezultatelor pozitive.
Audienta
- Grupurile de utilizatori a programelor Microsoft Office implicati sau afectati de trecerea la noile versiuni.
Cand e nevoie de programul de asistenta pentru migrare?
- Inainte cu 2-3 saptamani de efectuarea migrarii la versiunile noi MS Office 2010/2013/2016, pentru a evita scaderea performantei si productivitatii angajatilor la locul de munca (Recomandat!)
- Pe durata sau la scurt timp de la finalizarea migrarii, atunci cand gradul de adoptie a utilizatorilor MS Office este foarte scazut si frustrarea este mare.
Propunerea noastra: Pachetele New-Office QuickStart
Intelegem perfect faptul ca fiecare client este diferit si implicit nevoile de asistenta pentru migrarea la noile versiuni. De aceea am pregatit 3 variante posibile care de obicei sunt utilizate impreuna in functie de grupurile de utilizatori.
|
Pachetul 1: Training MS Office cu durata Standard |
Pachetul 2: Training MS Office cu Durata Redusa |
Pachetul 3: Interventie cu focus exclusiv pe tranzitie |
Durata |
2 zile / produs Office |
1 zi / produs Office |
½ zi / produs Office |
Pondere exercitii practice |
60%-70% |
30%-50% |
10% |
Materiale de curs |
DA |
DA |
Optional |
Agenda |
Agenda cursului Standard Axioma |
Agenda condensata a cursului Axioma, posibil personalizata in functie de nevoi |
Agenda exclusiv orientata pe noua interfata, noutati si diferente majore |
Obiective principale |
- Familiarizare cu noua versiune - Consolidare cunostinte in scopul cresterii productivitatii |
- Familiarizare cu noua versiune - Consolidare cunostinte in scopul cresterii productivitatii (limitat de durata de 1 zi) |
- Exclusiv familiarizare cu noua versiune |
Obiectiv secundar |
Crestere adoptie |
Crestere adoptie |
Crestere adoptie |
Pret |
160 Euro/ participant, FTVA/ produs MS Office |
80 Euro/ participant, FTVA/ produs MS Office |
50 Euro/ participant, FTVA/ produs MS Office |
Sugestie de implementare pe departamente
Din experienta tranzitiilor anterioare am observant o anumita preferinta in utilizarea pachetelor de asistenta, este posibil ca sugestia de mai jos sa va ajute in planificarea migrarii.
Departament / Pachet |
Pachetul 1 |
Pachetul 2 |
Pachetul 3 |
Financiar Contabilitate |
D |
|
|
Admin |
|
O |
D |
Vanzari |
O |
D |
|
Marketing |
O |
D |
|
Procurement |
O |
D |
|
HR |
O |
D |
|
IT |
|
O |
D |
Juridic |
|
D |
|
Engineering |
|
O |
D |
Office Management / Secretariat |
|
O |
D |
O = optional, D = Da
Testimoniale de la clienti
Multumirea clientilor reflecta nivelul de calitate al serviciilor noastre.
![]() |
"Ce am apreciat la Axioma Solutions pe durata programului de tranizitie la noile versiuni de Office si de sistem de operare? Simplu: - Transparenta schimbarii. - Existenta suportului prin aceste cursuri. - Posibilitatea de a afla lucruri noi." Mircea Spanu, IT Acc Manager, British American Tobacco SRL |
Te intereseaza un astfel de program?
Contacteaza-ne pentru un diagnostic gratuit al nevoilor de asistenta si training pentru migrarea la noile versiuni Microsoft Office 2010/2013/2016 la adresa