Suita software Microsoft Office permite angajatilor sa lucreze mai eficient pentru a finaliza la timp sarcinile zilnice si implicit pentru a contribui la atingerea obiectivelor companiei. Migrarea la noile versiuni MS Office, cu siguranta, va avea un impact asupra organizatiei si a procesului de munca. Asigurati-va totusi ca acest impact este unul pozitiv!

Despre programul de asistenta

Cu toate ca pentru incepatori noile versiuni de MS Office sunt mult mai intuitive, se invata mai usor si conduc la rezultate imbunatatite, angajatii care sunt deja familiarizati cu MS Office vor experimenta initial o scadere dramatica a productivitatii la locul de munca datorita diferentelor semnificative introduse in noile versiuni Office 2010/2013/2016.

Ca efect imediat putem nota cresterea frustrarii angajatilor si supraincarcarea departamentului de IT cu task-uri de tip “Helpdesk” precum si solicitari “urgente”de training pentru noile versiuni.

Pentru a profita de avantajele oferite de MS Office 2010/2013/2016 si pentru a elimina impactul “negativ” asociat migrarii la noile versiuni, compania dumneavoastra are nevoie de asistenta pentru mentinerea eficientei si productivitatii la locul de munca.

In ultimii 8 ani, ca furnizor de training specializat pe pachetul MS Office am dezvoltat un program de asistenta pentru migrarea la versiunile MS Office 2010/2013/2016, bazat pe productivitate si rezolvarea problemelor specific intampinate de angajati in munca de zi cu zi.

Programul de asistenta si training pentru migrare la noile versiuni Office 2010/2013/2016 este conceput specific pentru crearea unei adoptii rapide in randul utilizatorilor programelor MS Office, imbunatatirea productivitatii la locul de munca si scaderea impactului negativ asociat cu cresterea volumului activitatilor de helpdesk.

Aveti astfel ocazia sa  maximizati ROI-ul  asociat cu proiectul de migrare si sa scurtati timpul de generare al rezultatelor pozitive.

Audienta

  •  Grupurile de utilizatori a programelor Microsoft Office implicati sau afectati de trecerea la noile versiuni.

Cand e nevoie de programul de asistenta pentru migrare?

  •  Inainte cu 2-3 saptamani de efectuarea migrarii la versiunile noi MS Office 2010/2013/2016, pentru a evita scaderea performantei si productivitatii angajatilor la locul de munca (Recomandat!)
  •  Pe durata sau la scurt timp de la finalizarea migrarii, atunci cand gradul de adoptie a utilizatorilor MS Office este foarte scazut si frustrarea este mare.

Propunerea noastra: Pachetele New-Office QuickStart

Intelegem perfect faptul ca fiecare client este diferit si implicit nevoile de asistenta pentru migrarea la noile versiuni. De aceea am pregatit 3 variante posibile care de obicei sunt utilizate impreuna in functie de grupurile de utilizatori.

 

Pachetul 1: Training MS Office cu durata Standard

Pachetul 2: Training MS Office cu Durata Redusa

Pachetul 3: Interventie cu focus exclusiv pe tranzitie

Durata

2 zile / produs Office

1 zi / produs Office

½ zi / produs Office

Pondere exercitii practice

60%-70%

30%-50%

10%

Materiale de curs

DA

DA

Optional

Agenda

Agenda cursului Standard Axioma

Agenda condensata a cursului Axioma, posibil personalizata in functie de nevoi

Agenda exclusiv orientata pe noua interfata, noutati si diferente majore

Obiective principale

- Familiarizare cu noua versiune

- Consolidare cunostinte in scopul cresterii productivitatii

- Familiarizare cu noua versiune

- Consolidare cunostinte in scopul cresterii productivitatii (limitat de durata de 1 zi)

- Exclusiv familiarizare cu noua versiune

Obiectiv secundar

Crestere adoptie

Crestere adoptie

Crestere adoptie

Pret

160 Euro/ participant,

FTVA/ produs MS Office

80 Euro/ participant,

FTVA/ produs MS Office

50 Euro/ participant,

FTVA/ produs MS Office

Sugestie de implementare pe departamente

Din experienta tranzitiilor anterioare am observant o anumita preferinta in utilizarea pachetelor de asistenta, este posibil ca sugestia de mai jos sa va ajute in planificarea migrarii.

Departament / Pachet

Pachetul 1

Pachetul 2

Pachetul 3

Financiar Contabilitate

D

 

 

Admin

 

O

D

Vanzari

O

D

 

Marketing

O

D

 

Procurement

O

D

 

HR

O

D

 

IT

 

O

D

Juridic

 

D

 

Engineering

 

O

D

Office Management / Secretariat

 

O

D

O = optional, D = Da

 

Testimoniale de la clienti

 

Multumirea clientilor reflecta nivelul de calitate al serviciilor noastre.

 

 

"Ce am apreciat la Axioma Solutions pe durata programului de tranizitie la noile versiuni de Office si de sistem de operare?

Simplu:

- Transparenta schimbarii.

- Existenta suportului prin aceste cursuri.

- Posibilitatea de a afla lucruri noi."

Mircea Spanu, IT Acc Manager, British American Tobacco SRL

Te intereseaza un astfel de program?

 

Contacteaza-ne pentru un diagnostic gratuit al nevoilor de asistenta si training pentru migrarea la noile versiuni Microsoft Office 2010/2013/2016 la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.