Axioma Solutions lanseaza programul de asistenta si training pentru tranzitia la MS Office 2007/ 2010


Bazat pe experientele de succes in furnizarea training-urilor specializate pentru intreaga suita MS Office, Axioma Solutions vine in ajutorul companiilor care migreaza la versiuni mai noi de MS Office cu noul program de asistenta si training “New MS Office Transition – QuickStart”.
Acesta este raspunsul Axioma la nevoia de asistenta specializata si training atat de necesare in perioada de tranzitie de la versiunile mai vechi la MS Office 2007/ 2010.

Tot mai multe companii migreaza de la suita MS Office 2003 la MS Office 2010/ 2007 datorita cresterii adoptiei la nivelul intregii piete, iar aceste “schimbari”, au un impact semnificativ asupra fluxurilor de lucru, a productivitatii si chiar asupra starii de spirit a angajatilor.

Interfata fluent din MS Office este mult mai accesibila pentru utilizatorii noi, dar necesita un efort de adaptare semnificativ pentru utilizatorii vechi, care de acum au dificultati serioase de adaptare la noul mod de lucru chiar cu functionalitatile pe care sunt nevoiti sa le utilizeze frecvent.

Ce poate fi mai frustrant?

Printre riscurile cu care s-au confruntat cei care au migrat la noile versiuni MS Office am identificat:

-          Scaderea performantei si productivitatii angajatilor la locul de munca

-          Cresterea volumului de task-uri de tip “helpdesk”directionate catre departamentul IT

-          Cresterea gradului de frustrare a angajatilor

-          Cresterea rezistentei la schimbare a angajatilor.

“Obiectivul nostru este acela de a oferi  cursantilor exact informatia de care au nevoie, fara a-i incarca inutil cu formule si functionalitati pe care nu le vor utiliza niciodata astfel incat sa imbratiseze cat mai usor noul mod de lucru”- Cristian Stirbescu, Trainer Axioma Solutions, Certificat MS Office Expert

Pentru gestionarea eficienta a riscurilor asociate perioadei de tranzitie, am structurat trei variante de program care pot fi implementate in functie de nevoile de asistenta si training ale fiecarei companii si, chiar, al fiecarui departament.

Toate cele trei pachete sunt bazate pe sustinerea productivitatii si rezolvarea problemelor specifice intampinate de angajati in munca de zi cu zi

“Programul de asistenta pune accent pe transferul de cunostinte cu aplicabilitate imediata  pentru ca angajatii sa poata lucra la randament maxim chiar de a doua zi de dupa curs”Alexandru Margineanu, trainer Axioma, certificat MS Office Master.

Pentru mai multe detalii despre program si pachetele de asistenta si training accesati urmatoarea pagina:

http://www.axioma.ro/training/cursuri-office/program-asistenta-office