Durata:
|
2 zile | Organizare: | In interiorul companiei dvs |
Traineri: | Marian Stirbescu , Adrian Badea | Participanti: | minim 6, maxim 12 |
Descriere Generala
Cursul se adreseaza celor care doresc sa creasca vanzarile prin telefon dar si ca un ajutor suplimentar celor care apeleaza la vanzarea directa.
Ne bazam atat pe experienta noastra cat si pe materialele si suportul lui Art Sobczack fondatorul Business By Phone Inc www.businessbyphone.com
Cursul se organizeaza in interiorul companiei dumneavoastra pentru grupuri de 6-12 participanti.
Beneficii
Pe durata cursului:
Participantii deprind pas cu pas tehnicile de vanzare telefonica cu ajutorul carora isi vor imbunatati chiar de a doua zi performanta.
Dupa curs, participantii:
- Vind mai mult
- Vind intr-un timp mai scurt
- Se confrunta cu un numar semnificativ redus de refuzuri din partea prospectilor
Abordare telefonica sau Vanzare directa ?
In timp ce costurile de vanzare directa cresc din ce in ce mai mult, vanzarea telefonica incepe sa devina pentru multe afaceri o metoda din ce in ce mai eficienta pentru initierea, dezvoltarea si cresterea vanzarilor.
Avantajele vanzarii prin telefon
Avantajele abordarii telefonice sunt usor de inteles de catre fiecare din noi daca luam in considerare urmatoarele:
Pret scazut – In felul acesta compania ta cheltuie mai putin pentru a obtine o vanzare
Accesibilitate – In zilele noastre atata companiile cat si persoanele folosesc un telefon, mai ales telefoane mobile.
Volum mare de potentiali clienti. Numarul de contacte telefonice dintr-o zi pot fi de 10-100 ori mai mare decat in cazul vanzarii directe.
Suport pentru forta de vanzare directa – Folosind abordarea telefonica, poti prospecta, califica potentialii clienti si poti stabili meeting-uri cu aceastia astfel incat sa maximizezi rezultatele intalnirilor.
Suport pentru campaniile de marketing. De multe ori este necesar sa ajutam clientii sau prospectii sa obtina cele mai noi informatii despre produsele sau serviciile pe care le ofera compania noastra. Putem face acest lucru contactand direct clientii sau oferindu-le acestora ocazia sa ne contacteze telefonic
Agenda Cursului Telesales
- Contextul Abordarii Telefonice
- Ciclul De Vanzare: Generare Lead-uri (Prospectare), Calificare lead-uri, Managementul Oportunitatii, Vanzarea, Cum masuram eficienta ciclului de vanzare
- Deschiderea Discutiei: Captarea atentiei, Pozitionarea, Cum tratam interlocutorii nepotriviti (screener), Exclude din prezentare produsele si serviciile la inceputul discutiei telefonice
- Identificarea Nevoilor: Utilizarea intrebarilor pentru identificarea nevoilor reale ale clientului, Intrebari inteligente
- Prezentarea Beneficiilor Produsului
- Incheierea apelului telefonic: Cum sa stabilesti o data exacta pentru urmatorul telefon, Cand clientul amana constant o decizie, Cand clientul spune refuza vanzarea, La final, Cand sa trimiti documentatie, si cand este doar tergiversare
- Depasirea Indiferentei si a obiectiilor: Depasirea indiferentei, Depasirea obiectiilor
- Pregatirea Discutiei Telefonice
- Analiza Rezultatelor
Doresti sa organizam un astfel de curs pentru compania ta?
Trimite-ne un email la
Suna direct la 0771.22.97.63
In cazul in care nu doriti un curs in interiorul companiei va puteti inscrie sa participati la unul dintre cursurile deschise: